Van’da yaşıyorum Van bölge hastanesinde var sadece ve randevu almak imkansız gibiydi 3 kere hastaneye gittim araya aracı sokup randevu aldık 22 haftalıktım sabah 9 da gittim 11 de sıra bana geldi ama bebek tam dönmedi çikolata ye gez dedi 1 de tekrar girdim doktor kesinlikle göstermedi ekranı görmedim sorularıma cevap vermedi fotoğraf vermedi elimde bir kağıtla gönderdiler sağlıklı deyip Van da parası ne kadar olursa olsun verip detaylı ulturasyon olsa giderdim çoğu tanıdığım 1 saat kalmış yüzünü görmüşler bir sürü fotoğraf ve sağlığı hakkında detayla dönmüşler ve Van’da devlet hastanesi cinsiyet söylemiyor