Merhabalar 🙏🏼 Nasipse Haziran sonu doğumum olucak hem panik atağım var hem de epilepsi hastasıyım yani paniklediğimde nöbet geçirebiliyorum. Sezeryan olucak bebeğimin ilk doğduğu anı çok görmek istiyorum. Ama sonrasında uyumak istiyorum. Yani dikiş yapılırken. Doktorumdan o sürede beni uyutmasını isticem. Öyle bir şansım imkanım var mı acaba? Bilgisi olan var mı ?