Dua35 Arkadaşlar selam,31 haftalık hamileyim 10 yıl önce olmuştu hemoroid şikayetim sonra geçmişti ,ve bugün nüksettiğini farkettim yaşayan var mı hemoroid i olup normal Doğum yapan var mı acaba
Ayseeenurrr Dua35 bende çocukluktan beri aynı dertten müzdaribim😑 normal doğumda daha kötü olmaktan korkuyorum. Beklemedeyim gelen yorumları okuyacağım 😇
Umi21 Dua35 bende de hemoroid başlangıcı vardı Hemsire arkadasım normal doğuma engel demişti daha kötülese biliyormuş o yüzden
Cansugurses Dua35 ilk hamileliğim de de vardı malesef ama normal doğumda hiç sıkıntı yaşamadım çok şükür şimdi 2. Ye hamileyim inşallah bunda da bişey yaşamam🤲
Dua35 Cansugurses yaa teşekkür ederim yorumunuz için inşaALLAH geçer diyorum ama sanırım bu haftalardan sonra artıyormuş
Cansugurses Dua35 aynen canım benim son 1 ayın var doğuma aylardır yoktu yeni çıktı 😔 ama bişey olmuyor içinizi rahat tuttun 😍