Kızlar merhaba, 5+1deyim perşembe günü kan vererek öğrendim beta 67 çıkmıştı.Bugün tuvalete gittiğimde iç çamaşırımda leke vardır peçeteyle sildiğimde baya pembe kan geldi tabi apar topar hastaneye gittik vajinal muayene yapıldı aktif bir kanama yok kesede oluşmamış daha erken dedi bir alan gösterdi burda oluşabilir dedi ama her ihtimalide söyledi kimyasal olabilir dış gebelik olabilir 2 günde bir betaya baktır not et haftaya tekrar gel bakılsın dedi sorum şu başına böyle birşey gelen var mı peçeteye oldukça pembe leke geldi bu beni korkuttu bugün kan vermiştim hala hala cıkmadı tahminim 270-300 arası beta değerim cıkması lazım en son öğrendiğimden beri kese bu aralıkta görünmüyor sanırım anca varsa haftaya görünür.Kanama kafamı karıstırdı acaba kimyasal mı geçiriyorum adet mi olucam diye düşünüyorum ama hiç adetim 1 hafta geçmemişti hep 21 boş 7 dolu geçer bilgisi olan başına gelen varsa tecrübelerini öğrenmek isterim