Mervenur26 Bugun bebegim dustu.. rabbim kimseye yasatmasin bu duyguyu.. yavrumu kaybettim.. daha 4 haftaliktik..
yagizinannesii Mervenur26 Allah sabır versin inşallah. Bende 4 haftalıkken düşük yapmıştım. Gerçekten çok zor. Rabbim bir daha yaşatmasın
Gokyas Mervenur26 rabbim sabirlar versin. Hayirlisiyla en yakin zamanda kucaginiza almayi nasip eder inşallah Rabbim