2 haftadır baş ağrım var.Son 4 gündür her gün ağrımaya başladı. Bugün acile gittim kan idrar her tahlile baktılar gebelik zehirlenmesinden şüphelendiler ama hepsi normal çıktı. Sadece idarımda glukoz +1 değerdeydi o da gebelik şekerimden kaynaklı dedi. Diyet yapıyorum yediklerime içtiklerime dikkat ediyorum. Ama baş ağrısı artık çok yoruyor beni. Benimle aynı durumda olan arkadaş var mı Allah rızası için bi şey biliyosa söyleyebilir mi?