Crn1996 evet görüştüm yaklaşık 1 ay önce. Ziyaretçiye izin verilmiyordu, 1 kişi refakatçi olabiliyordu. Arkadaşım yakın zamanda doğum yaptı ziyaretçilere 5 dk izin vermişlerdi ama o dönemde kapanma yoktu. Normal doğum 1 gece, sezeryan olursa 2 gece tutuyorlarmış rutin olarak