Acemianne12 Zehratuzlu18 canım benim 14 tane zıbınımız var 2 3 tanesi biraz büyük ama diğerleri küçük A101 e BİM’e falan geldiği zaman almıştım öyle birikti alt pijama da yine 6 7 tane vardır 10lu hastane çıkışı bide ayrıyetten 5 Li hastane çıkışım var BİM’e gelmişti ordan almıştım
miniginannesi9 Zehratuzlu18 İlk üç ay icin 7-8 zıbın, 6-7 alt ust takım, bı tane 10 lu hastane çıkışı, bı tane 5 li hastane çıkışı, 12 tane ağız mendili yeterli olur heralde