Karar veremiyoruz🌸🌸
Sibelrx
Mishi ipek cok guzel
Mishi Kız kardeşim de 1 Nisan’da doğum yaptı yigenimin adını Nehir koydu bence çok güzel 💜💜💕
Mishi nehir👍🏻
2 side guzel 😀
Sibelrx 😃😃