Az önce telefonuma bi mesaj geldi. Süt tanımlı kartınızı mesai saatleri içerisinde sosyal hizmetler binasından alabilirsiniz. Kartınızı aldıktan sonra yardım yatınca SMS ile bilgilendirileceksiniz yazıyordu. Bu nedir süt parası mı oluyor ne kadar yatıyor ve ne kadar süre faydalanıyorum ??