Arkadaşlar nolur yardım edin 7+6 haftadayım bir haftadır kahverengi akıntım var çok koyu değil kana benzemiyor çok yoğun da değil fazla miktarda değil ama daha önce iki kimyasal gebeliğim var ve şuan progestan kullanıyorum hamileliğinde bunu yaşayan oldu mu doktor adet kanamasına dönerse gel diyoe yapabileceğimiz bir şey yok diyoe korkuyorum