Mavi34 Isra38 bende 8 4 tansiyonla geziyorum çok normal diyor doktor yeterki yüksek olmasın düşük tansiyon iyimis gebelikte
Alpaslan123 Bende de yükselirdi yükselmesi çok tehlikeymiş bem bi kağıda yazıp oğlumda günlük tansiyonu ölçüp veriyordurdm gitimde