Elif5361 Haticezeynep06 Bugün açlık ve tokluk kan şekerime bakıldı sınırda doktorum 1 hafta evde takip et yaz dedi haftaya kontrolüm var bakalım ne olcak halimiz 😊
Haticezeynep06 Taze_gebe ben evdeki şeker ölçerle ölçtüm yemek yedim 1 saat geçmeden ölçtüm 218 çıktı yüksek bir de aç tok ölçecem geçmiş olsun