TnsNfs canım inan şu doktorlar olsun görevliler olsun korkutmayı o kadar çok seviyorlar ki . Giyim dedi bebek yok boş gebelik olabilir alırız haftaya kürtaj yaparız dedi dün bi gittim bebek oluşmuş yani hep böyle moral bozucu konuşuyorlar anlamadım gitti değerin gayet iyi yani insallah düzenli artışın olur