kelebek15 kızlar bir iki haftadır göğüs uclarim sarı sarı pütürlü sıvılar kurumuş ellememeye çalışıyorum ancak devamlı oluyor krem sürdükten sonra da.normal mıdır ekstra bir şey kullanmak gerekir mi
Hafissee kelebek15 sakın elleme ve sıkma erken dogumu tetikliyo . Gelen sıvı süt kötü değil iyi bişe bende de 24 den beri falan ara ara geliyo sıvı şekilde ama sakın elleme sıkma
Arifcaninannesi kelebek15 30+4 um bendende geliyir cnm ikinci gebeligim ilkinde gelmiyordu bunda geliyir
Nmg kelebek15 bende de oluyor canm 27 haftadan beri doktoruma sordum normal ama sıkma, erken doğum belirtisi değil korkma dedi 😊
Busenurk Bende 16. Haftada başladı daha yeni bende sordum doktoruma normal sıkma dedi tam olarak sebebini bilen var mı
kelebek15 Busenurk ilk gebeligimde de oluyordu aslında ancak bu sefer devamlı var kurumuş bi sıvı.muhtemelen süt kanallarıyla ilgili kanallar çalışmaya başlıyor haliyle kendini hazırlıyor.sadece uçlarda yara felan olur mu emerken diye bi endişe oldu.cevremde çok gördüm göğüs ucu yarılan vs 😐