Gozde666 evet biraz pahalı bir araba ama ben 12 veya 13 haftalıkken falan almıştım yani bundan 1 buçuk ay önce falan. Ebebekte joie indirimi olmuştu o zaman 1800e aldık. İndirimleri takip edebilirsiniz şuan çok yükselmiş fiyatı. İyi ki de o zaman almışım herkes erken demişti ama ben inat ettim pahalanır alamayız diye o yüzden çok mutluyum aldığıma