Aynı haftalarda bendede oldu hiç oturamıyordum bebeğim başı aşağı pozisyondaymış ce ayağını kaburgama dayıyordu özellikle sol tarafa, sütyen takmamaya basladım ve sol tarafa yattım ağrıdıkça, bebek rahatladı geçti o zaman. Şimdi 32.haftadayım ama çok şükür yok uzun süre oturmamaya çalışıyorum☺️