Miniknutelle ben cerrahi eldivenle alıyorum mesela. Tutup çekiyorum, ağda kadar acımıyor bile. Zaten hiç jilet sürmediğim için toplasanız 40 kök falan anca vardır, o da 15 dk’da falan bitiyor. Ama karnım büyüdükçe ve eğilemedikçe nasıl olacak, ne yapacağım hiç bilmiyorum ben de🤦🏻♀️