hayathayal Akşama içmek için reyhan serbeti yaptım. Ama nette hamilelerde reyhan serbetinim rahim kasılmalarına neden olduğu yazıyor. Çokta canım çekmişti napsam bilemedim? Siz bu konuda birşey biliyor musunuz
melisamother İçmemen gerekir birtek rahim kasılması değil bildiğim kadarıyla düşük tehtid oluşturabilir 16. Haftaya kadar zaten bitki cayı bile tavsiye etmiyorlar canım içme sen riske atma