melty Kızlar kaç gününüz kaldı , hazırlıklar nasıl gidiyor , bizim 51 günümüz kaldı neredeyse her şeyimiz hazır durumda , bel ağrısı dışında herhangi bir şeyim yok diyebilirim , sizde durumlar nasıl?
7capo7 melty 30 günümüz kaldı kızımıza kavuşmamıza🌸 Ara ara bel ağrısı dışında sanırım artık eskisi gibi enerjik de değilim.
Mdnyldz melty 39 günümüz kaldı Allah’ın izni ile🤗👼🏼 Çok şükür bel ağrım yok ama çatı ağrısı ve kuyruk sokumu ağrısı çekiyorum fazlasi ile. Bu da yürümemi engelliyor bazen topallayarak yürüyorum resmen canımı çok yakıyor.ayakta çok fazla kalamıyorum hemen yoruluyorum halim kalmıyor. Doktorum normal olduğunu söyledi. Sabrediyorum bende ☺️
Kubrabekir Mdnyldz aynıyız benimde 39 günüm kaldı aynı şeylerden şikayetçiyim bugün de kontrolümüz var bakalım. Sağlıkla bebişleri kucağımıza alırız inşallah 🥰
miraninannesi1 melty 40 gün kaldı ilkim sezaryendi 6 Aydan sonra hamile kaldım çok zorluyor beni ayak ağrıları yürüyememek iki gün hastanede sabahladım hâlâ ağrılarım var tonlarca yük varmış gibi hissediyorum
noktaninannesi melty aynı gündeyiz sizinle ☺️ Allaha şükür ağrım sızım yok ☺️ Oğluşun kıyafetleri yıkandı ütülendi çantaya koyacağım sadece ☺️ Kendime pijama bulamıyorum şu an tek sıkıntı bu ☺️
gullcannn melty 53 günümüz kaldı bizimde. Oğlum baş aşağı doğum pozisyonu almış. Birazda iri 2 hafta önden gidiyor. Aşağıya çok baskı yapıyor oyuzden. Yürürken hatta yatakta dönerken bile ağrıyor. Birde geçmek bilmeyen bel ve sırt ağrım. Öyle böyle idare ediyorum. Sağlıkla gelsin bebislerimizde acılar çekiliyor bir sekilde. Hazırlıklarıda bitti sayılır çantamı yapicam sadece.
Tugba97 melty Bizimde son 52 günümüz kaldı🥰 Herşeyi miz tamam sadece yıkanıp ütüleyip hastane çantası hazırlamak kaldı 🥳😄Onu da haftaya doktor kontrolüm var kontrolden sonra yapmayı düşünüyorum ☺️ Sağlıcakla zamanında alalım inşallah bebişlerimizi 🥰🙏
Elif9495 melty bizimde 52 günümüz kaldı kıyafetlerini yıkadım ütülenecek beni bekliyor ama bigün mutlu bigün mutsuz oluyorum dengem şaştı iyice
Cigdem1109 Benim de son 45 uygulamaya göre ama erken doğum riskim var , birbirimize dua edelim haziran Anneleri 🥰
Madi Uygulamaya göre 48 günümüz kaldı çok şükür, kıyafetleri yıkamadım sadece onun dışında herşey hazır erken diye yapmıyorum.32 haftada bebeğim makat pozisyona geçmiş ☹️Sezaryen olacak büyük ihtimal.Kendimi çok iyi hissediyorum göbeğim küçük iyiki sadece çok sertleşiyor
Alle_ melty benim de uygulamada 59 gun gösteriyo ama sezaryen olacagı icin daha az bakalm sadece ütü ve canta hazırlaması kaldı bide siparişlerim gelirse hazırız🤣
Prensannesii38 melty uygulamaya gore 40 gun ama mayıs sonu beklıyorum ben oglum normal dogum 38+2 de gelmıstı prenses bakalım ne zaman gelcek 34+2 yız bu arada
Busra3509 melty son 1 ay nasipse. 😊💜 Az kaldı Korku heyecan mutluluk stres düşünceee hersey var Karmakarışık 🧚😃
Best11 melty 33 günümüz kaldı ♥️🙏🏼 Kendimi yormayınca iyiyim hiçbir sorun yok Allaha şükür ufak tefek eksikler kaldı bir de cantamı hazırlamadım cünkü pijama olayına karar veremiyorum🤣 bayramdan sonraya kaldı