Findikinannesi Kızçeler doğumu kolaylaştırıyor diye okudum burda böğün gittim aldim hemen meryem ana otuyla ikisini ama nasil yapıyoruz nasıl içiyoruz bilgisi olan var miii??????
Aynur-13 Findikinannesi meryemana otunu sancılarınız başladığı zaman suya koyuyosunuz dua okuyosunuz sonra bikaç yudum içiyosunuz ahududu çayını da bitki çayı demler gibi demleyip içebilirsiniz
Findikinannesi Aynur-13 benim suan 1 cm acilmam var 35 haftamdayim sancim gelmeden önce suya koysam meryem ana otunu gene de işe yarar mi?
Aynur-13 Findikinannesi siz hastaneye gittiğinizde yanınızda bi bardak suda götürün hastanede odaya çıkar çıkmaz koyun dualarla çok kolay açılıyor zaten doğuma girmeden bikaç yudumda içerseniz tamamdır bu iş 😂😂