cansuusss Kızlar merhaba, 12 haftalık gebeyim bugün karnımda baskı ve kasıklarımda ağrı ile idrar testi yaptırdım enfeksiyon çıktı. Bu durumu yaşayan ve atlatan var mı? Yardımcı olur musunuz internette araştırdım düşük riski bile diyor çok telaş yaptım
Sevgi_123 cansuusss Merak etme canım bende aşırı vardı 20+4 günlük hamileyim şuan geçen haftalarda hastanelik oldum serumla falan antibiyotik kullandım şuanlık Bi sıkıntım yok iç çamaşırın kuru ve temiz olsun bol su iç ve idrarını tutma
Kucukmucize cansuusss canım ilaç yazmıştır doktor onları düzgün kullanırsan sorun olmuyor.Arkadaşım olmuştu şimdi bende idrsr kültürü verdim bakalım ne çıkacak
Diddem cansuusss Ben de yaşadım merak etmeyin.. Gebelikte çok sık rastlanan bir rahatsızlık idrar yolu enfeksiyonu. İlaçlarınızı düzenli kullanın hiçbir şey olmaz ☺️
Aslhn12 cansuusss canım bu gebelikte zaten çok rastlanılan nerdeyse herkeste olan bir şey bol bol su iç. Antibiyotik verirlerse iç. Kızılcıksuyu da bire bir kızılcıksuyu hem gebelikte çok faydalı çok vitaminli hem de idraryolu enfeksiyonuna bire bir 🙏🏻