Essra35 ben Mustafa Melih Erkan’a gidiyorum 3. Tercihim ve çok memnunum sorduğum tüm soruları bıkmadan usanmadan yanıtlıyor 😅 ayrıca ultrasonu da öyle 5 dk değil 10-15 dk gösteriyor tavsiye edebilirim
hastane mükemmel temiz ve çalışanlar Güler yüzlü ilgili ücretleri piyasaya göre yüksek ama böyle bir dönemde verdikleri hizmetle kıyaslayınca hak ediyorlar