MihrimahBaybars Merhaba güzel anneler. Detaylı ultrasonda amniyon bandı olduğunu söyledi doktor. Amniyon bandı ile alakalı bilgisi olan var mı? Ya da tecrübe etmiş olan. (İnş yoktur) pek rastlanan bir şey değil bu yüzden birilerinin bilgilerine ihtiyacım var
sukufee01 MihrimahBaybars benim oglum 14 haftalikken amyodik band var eli ayagi takilirsa kolsuz elsiz olur dedi. Pis kadin. Hemen doktoru degistirdim.ve doktor bakti evet var ama asagida bebek deymez sen bunlari dusunme dedi icim rahatladi ve oglum saglikla dogdu :) amyodik band aslinda cogu gebede vardir bagzi uyuz doktorlar dillendirip panik yaptiriyir bagzilaeida dillendirmiyor 10 gun aglamistim onun yuzunden sende hic dusunme hic birsey olmuyor allahin izni ile
MihrimahBaybars sukufee01 içimi rahatlattınız. Bana da dedi şimdiye kadar değmemiş. Bundan sonrasında da değmez inşallah. Ama takılma ihtimali hep olacak doğana kadar ve o sürede nasıl geçecek bilmiyorum. çok sevindim sağlıklı kucağınıza almanıza. Sağlıkla da büyütün inşallah
sukufee01 MihrimahBaybars degmiyor annesi emin ol benimki kalindi birde ve benim karin icim kucuktu 37+4 dogurmak istedim coxuk gelicegi yoktu alan kalmamisti karnim ufak oldugy icib ona ragmen deymedi. Sizde endise etmeyin hic :)