Zoferi yaklaşık bir ay kullandım . Söylendiği üzere bebeğe veya anneye bir zararı yok. Tek bir doktorla yetinmeyip çeşitli doktorlara sordum . Kemoterapi hastalarında kullanılıyor evet çünkü o hastaların vücudu çok hassas vücudundaki hücreler çok hassas o yüzden sadece zofer içiyorlar hiç bir zararı olmadığı için. Doktorlar bana aynı şekilde gebelerinde hassas olduğunu bu yüzden zoferin güvenli olduğu söyledi.