MiraMira 14. Haftamızdayız Allah ın izniyle aralık ayında kızım sağlıkla kucağımda inşallah amin.... tüylenme oluyor bende sarışınım karın bölgemde tüylerim uzuyor ve rengi koyulaşıyor almak istemiyorum karın bu başa çıkamam daha sonra başka bi öneriniz bar mı yada doğumdan sonra dökülebilir mi
Deletedmom71 MiraMira benim de bitek göbeğimde oldu. Hamilelikten sonra dökülüyormuş diye almıyorum bakalım
Hanif MiraMira Doğumdan sonra döküldüğünü söylüyorlar bende almadım. Alanların hepsi pişman olmuş birkaç post okumuştum bu konuda.
Sdktsdmr Aynı şekilde ya çok rahatsız edici almaya korktum sarartıcı krem kullandım biraz olsun daha iyi önce çok kötüydü😕
Sibelselim MiraMira Benimde çıkmıştı. Suan 34 haftalik hamileyim tüyler döküldü. Yani anlayacağın dökülüyor hic dokunma şimdiden 😊🖑
ozgeege Hamilelikte ağda olayını nasıl yapıyorsunuz kızlar diyelim ki ağda günüm gelmeden doğuma girmek durumunda kaldım nasıl denk getirebiliriz 🙈🙈
Ay1234 Bi alırsanız sürekli almak zorunda kalırsınız kızlar hiç dokunmayın Doğumdan sonra dökülüyor basıma geldiği için net konuşuyorum
MiraMira Ay1234 ayy çok sagolun bi tanıdıgım doğuma giderken dökülmedi karnının heryerini aldı çok üzüldüm nadıl baş edicek inşallah geri dökülür bizimkilerde onunkide geri çıkmaz..🙏
MiraMira SedaOzbier benim oğlumda öyle olmuşdu kız bebek annenin güzelliğini alır derlermiş kızım tüylendirdi beni😀
Sevde123 Almayın sakın zamanla dokulecekler benim çok yoğun şekilde tüylenmem oldu karnımda almadım smdiden başladı hatta ufak ufak dökülmeler 😊doğum yapınca tamamen dökülür inşallah
SedaOzbier MiraMira benim bebeğim kız :) aksine herkes yüzün cildin parladı diyor :) sanırım çok çirkin bi kızım olucak 😂
MiraMira SedaOzbier kişiden kişiye degişiyor ama hamilelik benimde oğlumda makyajsız güzel fönsüz saçla kıaförden fırlamış gibiydim😂