rojinasmin Sessizsenfoni canim ayni haftayiz benim bebegimde ayni kiloda ve doktor gayet iyi bir kiloda oldugunu söylemisdi merak etme ❤️❤️❤️
Sevi36610 maviscik77 neden kötü konuştu.benim 30+1 de 2000gr dı.bir sıkıntı var mı dedim -,+ 2 hafta olabilir dedi bana.
Elisanehir Sessizsenfoni Biz 23 haftadayız kilomuz 650 gram çok merak ediyorum sizin haftanızda bu panda kaç olacak 😂😂😂
Sessizsenfoni Benim doktorum da fazla kilolu önden gidiyo falan diyo.42 cm boyu da. 2 hafta önden gidiyomuş. Ki diyet yapıyorum şekerden dolayı. Napcamı bilemedim.
Sevi36610 Sessizsenfoni bende de şeker var bende dikkat ediyorum ama önden gidiyor nasıl kilo alımını azaltacağız anlamadım.ben öle muz badem Ceviz felan da yiyen biri değil sevmemde.konuşalım çocuklarımızla kilo Alımını yavaşlat diyelim😂😂😂