Sinem_58 https://resimyukle.io/g/n2ONEtawq8 Merhaba arkadaşlar ilk hamileliğim sizce karnım aşağı inmeye başlamış mı sancılarım oluyor erken doğum riskim çok yüksek sürekli iğne vurunuyorum ilaç kullanıyorum 29+5 olduk
VMS Sinem_58 gayet yukarda duruyor bence. En azından benim karnıma göre. Hiç bir risk de denmedi bugüne kadar. Kendinizi yormazsanız bence erken doğum yapmazsınız
Sinem_58 VMS sürekli yatıyorum böbrek büyümem falan var rahimde açılma var Rabbim zamanında gelmeyi nasip etsin ben 7 aylık doğdum o doğmasın