Merhabalar güzel hamişler. Benim miniğin boynuna çift kordon dolanmıştı. Normal doğum istiyordum. 2 haftadır değişiklik olmadı. Bugun sıradan muayene için gittiğimde nts de sancım çıktı ve artık boynunu sıkmaya başladığını söyledi. Bende sağlıkla gelsin gerisi önemli olmadığını söyledim ve hemen yarına sezeryan olması lazım dedi. Ani bir şok yaşadım ama önemli olan sağlık. Bu haftaya kadar geldik riske atmaya değmez. Dua bekliyorum kızlar. 🤲🏻 Rabbim herkese hayırlı doğumlar nasip etsin. Evlat hasreti çekenlere en kısa zamanda bu güzel duyguları yaşamak nasip olsun. 🤲🏻❤️