Damla00d 38+2 olduk fakat 4 5 gün önce muayenede 2 cm açılma cikti kendi sancılarımi bekliyorum evde ama 2 gündür bebeğim çok karşılıyor bu durumu yaşayan var mi
Hilalakar Damla00d bebeğin bir yerde toplanıyor demek Doğum belirtisi canım ama hareketleri var demi takip et