ElaNur01 36 hafta izin içindeyiz dünden belli bir bel ağrı si bıçak saplanır gibi neden oluyor oturduğum zaman da kuyruk sokumu deniliyor galiba orda çok kötü ağrı oluyor aranızda böyle olan varmı
Hey123 ElaNur01 ben bugün tam 36 oldum. Hiç şikayetim yoktu bu zmana kadar. Artık tam gün yatıyorum. Ayaga kalkınca yoruluyorum belim ağrıyor.
Hey123 ElaNur01 benim bi de çok şikayetim yok sanki 40 ı geçecek gibiyim. Hiç şikayet yokken hemen doğum olur mu ki.
Tuuanammm ElaNur01 bende 36+4 o agrılar bende de oluyo canım artık ıyıce agırlastık azcık ayakta dursam bebek alta baskı yapıo cıkcak gıbı bel bacak sırt agrıları da mahvedıuo🙂
Tuuanammm Hey123 o sıkayet bellı olmuyo ortada bısey yokken bı anda gelıuolar benim ılk dogumum oyle olmustu bı sabah kalktım suyum gellmeye baslamıstı🙂