Bernaoztrk ben de çok düşündüm o haftalarda ,düşündükçe insan kafayı yiyecek gibi oluyor ,doğuma 2 gün var şu an ve tek duam sağlıcakla kavuşmak ve inanın kimle konuşsam anneliğe hazır olmayan arkadaşlarım bile inanılmaz içgüdüsel bir şey sanki 40 yıldır anneyim kucağına aldigin an en iyisini sen düşünüp ,en doğrusunu bebeğinin sen biliyorsun diyorlar ,gerçekten bence de öyle biz anneler çok güçlüyüz ,Allah’ın izniyle hepsini başarırız ,videolar beni de rahatlatıyor ne kalırsa aklımda kâr diyorum ama bazı şeyler kitaplardan olmuyor maalesef , doğduğu an yüklenecek hepsi bize 🤭❤️🤰sağlıcakla gelsin yavrunuz 🎈🎈