Damlladamlla Kızlar sizde de gelen giden yok mu doktorunuz ne dedi benim kontrolüm çarşamba günü siz ne durumdasınız
Senayyalcin Damlladamlla Yarın kontrolüm var hayırlısı bakalım her an doğurabilirim korkusuyla yaşıyorum ama bir yandan da o kadar doğurmak istiyorum o kadar ağrıyor ki her yerim anlatamam😂
Ozgnzgn Damlladamlla 40+4 üm ben yaaa 🤦🏻♀️ Halaa hiç bi sancı yok 2 cm açıklıkla kaldım böyle artık çarşamba-perşembe doğum olcak inşallah sezeryan ya da nası olcaksa bilmiorum😬