Pambix mervetanhan Ben testturluyum çoğunlukla elbiseyle gidiyorum külotlu corabim oluyo elbisemi siyiriyorum….ya sıcağında da tayt giyerim nolcak hem örtü veriyorlar muayene yada nst sirasinda
Derinin-annesi Ben hep elbise giyiyorum.Üstümü örtüyle örtüyorlar ama örtmeselerde sorun degil etegimin altına kısa tayt giyiyorum.Rahat oluyorum o zaman
Kemalinannesi mervetanhan ben son 3 kontrolüme elbiseyle gittim altıma mini ince tayt şortlardan giyiyorum öyle rahat oluyor ama doktorum her elbiseyle gittiğimde üstüne örtü vereyim mi diye soruyor. İstersen örtü veriyorlar ben tayt şort giydiğim için gerek duymuyorum
Selinavci mervetanhan ben şimdi giyiyorum çok sıkıntı olmuyor genelde çarşaf veriyorlar vermezlerse de istiyorum örtüyorum bacaklarıma aksine çok rahat oluyor