adrmz54 Göğüs uçlarına mustela mi lansinoh mu yoksa gümüş kapak mı? Son zamanlarda kullanan veya başka önerisi olan var mı?
Mom080 Ne zamandan itibaren yapılmalı, lansinoh ve gümüş kapak aldım nasıl kullanicam henüz bir fikrim yok :) aydınlatırsanız sevinirim 😬
MerveDurr Mom080 ben iki üç gündür sürüyorm ilk gebelktede sürmştm ama doktorm bugün kontrolde 3-4 dk masaj yaparak sür dedi 36. Haftamdaym o doğumu da tetikliyormş gündüz misal zeytinyağ ile ovala aksam krem sür
angime Mom080 gümüş kapak kullanıcaksanız kremsiz kullanmanız gerek sakın ilisini aynı anda kullanmayın yoksa gümüş kapak işlevini yitiriyor. Krem illaki kullanıcaksanız silikon kalkanla kullanın. Gümüş kapak tek kullanılıyo
Mom080 MerveDurr mmm ovalama kısmından çok emin olamadım daha 29 haftalığım sizin haftanız daha ileri ben bu konuyu doktoruma danisamadan bi şey yapmayayım teşekkür ederim 🤍🤍
Bsmlh adrmz54 hiç silmeye gerek yok organıc günde 4 kez cok güzel bide hastane mama göğüs ucu kremi bestlak damla hepsını verdı sorun bence kendışerı verdıler ben çıkarken aldım