15 haftalık gebeyim. Sürekli bulantı ve kusmalarla bu zamana kadar geldim. Son bir kaç gündür de sürekli aç hissediyorum. Bir şeyler yiyorum 15 dk sonra tekrar acıkıyorum. Yemezsem midem bulanıyor ama yiyesim de gelmiyor 😔 nasıl bir şey anlamadım. Aynı durumda olupta bir çözümü olan var mı?