Sevgi_123 Kızlar 20+4 günlük hamileyim iki gündür aşırı midem yanıyor ne yapsam geçmiyor dün yine azdı ama bugün çok kötüyüm su süt salatalık fayda etmiyor napabilirim
Sevgi_123 Durunbigeldim Ya çok ilaç kullandım ilaç kullanmak istemiyorum artık cidden midem kaldıramıyor başka bişey yok
Sevgi_123 Umuhn Maden suyu içebilirim de leblebiden aşırı tiksiniyorum süt içicem şimdi inşallah iyi gelir
Sevgi_123 eaktr Benim normalde de reflüm var o ilaçları çok içtim şuan sütle idare etmeye çalışıyorum başka ilaçsız yönetminiz varsa bilmek isterim😊
eaktr Sevgi_123 maalesef, ben hamilelikte ilk başladım gaviskona. 3 yudum soğuk süt de denedim bana pek faydası olmadı, bi tek bunu biliyorum 🤷🏼♀️☺️