VMS ben de 30 dayım canım ve o adet ağrıları 2 haftadır var, erken doğum olucak diye korktum çok, doktoruma söyledim. Kendiliğinden geçen ağrıların hiç birnden korkma dedi. Ağrıların sıklığı artar, suyun gelir veya kanaman olursa hrmen bana ulaş dedi 🤷🏻♀️ Hepimizin yavrusu zamanında gelsin İnşallah 🤲🏼