DuyguTolga Hastanede 10lu hastane çıkışı şart mı 5li hastane çıkışlarıda olur mu yardımcı olur musunuz
Eminikk53 DuyguTolga ben hiç 10 lu almadım. 5 li var 3lü var. Bide tulum takimi var . Battaniyesini havlusunu ayrı aldım. Öyle daha uyguna geldi. 10 lu takımlar çok pahalı
Bsmlh DuyguTolga valla yenı doğum yaptım hıc takılmayın cunku topuk kanı vs için benek sürekli git gel oluyor kan alıyorlar vs hep batıyor degısıyorsunuz sadece cıtcıtlı alt üst takım çorap eldıven kundak sardılar