Ben devlet hastanesine gittim 2 hafta önce bebek önde gidiyor 3-4 hafta dediler diye bebeğe kilo aldıran şeyleri azaltmıştım dün özeldeki kendi doktoruma gittim boyunu ve kilosunu öğrendim normal olduğunu söyledi ama buradaki paylaşımları görünce zayıf kaldığını anladım ve keşke devletteki doktoru dinlemeseydim de yeseydim bol bol 😔