-Ozge- ben de 8 haftalık hamileyken eşim covid olmuştu. Onu yatak odasına kapattım ve 14 gün çıkmadı, yemeğini suyunu herşeyinı kapıya koydum aldı. Tuvalet ve balkon harici çıkmadı odadan. Ben salonda yattım salondan çıktığımda çift maske taktım. Ona et suyuna çorbalar meyve suları sıktım. Kesinlikle aynı havayı solumayın 👍🏻👍🏻 Şok geçmiş olsun