civciv1520 Kızlar bugün 33+1 dim nst de sanci çıktı devlet Hastanesi’ne gittim doktor acile uğra bi dedi yarın kendi doktoruma gidicem ozelde var mı bu hafta da sancısı çıkan ? Endiselendim
Duygumahsun civciv1520 benim 30.haftadan beri sancim var ama serumigne ile durduruyorlar stres yapma daha çok etkilenir bebegin
Aynurcimbil5534- civciv1520. Bende aynı duumdaym. İlaclarla sancı yı durdryoz bebeim ters suyu sınırda. Ciger gelistrici yapıidı
hiranurun_annesi Bsmlh sezaryen ile mi doğum yaptınız bende 33 haftaligim bebek ters dedi doktorum kordonu da bi tur dolamış, acaba doner mi diye merak ettim
Osim civciv1520 35 haftaligim benimde sancim cikti nst de doktorum serum verdi ilac verdi ondan sonra kesildi ikinci dogumum mecburi sezeryan olucam zaten ama bebegi ne kadar daha tutarsak o kadar iyi dedi simdi skntim yok ilaci uc gun kullandim yarin tekrar nst ye girecegim
Osim civciv1520 tansiyon hapi verdi biraz garip gelebilir ama doktorum sancilar icin kullandiriyoruz bunu dedi kan akisini hizlandirdigi icin olabilir uc gun kullandim sadece
civciv1520 Osim hayırlısı inşallah bakalım bana ne dicek hayırlı haberler olsun inşallah endişeliyim biraz