Gamze_23 normal doğum olursa eşimi yanımda istiyorum, ama anlaşma yaptık aşağıya kesinlikle bakmayacak 🙈 sonradan tiksinenler oluyomuş. O da istemedi zaten başucunda durup elini tutarım dedi sağolsun. Sezaryen olursa ameliyat olduğu için maalesef kimseyi almıyorlar, alsalar oraya da isterdim 😍