-Selma- benim hamileligin başından beri iki burnum da kapalı. Gündüzleri biri açık çok şükür ama gece olunca o da kapanıyor. Sonuna kadar böyle gidecek galiba. Üzerine polen çıktı polene de alerjim var hiç nefes alamiyorum artık. Cok kotu olduğum zaman gece uyumadan otrivine alerji spreyini sikiyorum o rahatlıyor beni.