Şükürler olsun ki banada doğum hikayemi anlatmak nasip oldu 39+1 da normal dogum ile kucagima almak nasip oldu 😊 9 gün önce pazar sabah 38+6 da nişanım gelerek doğum başlayacağını anladım fakat benim nazli kizim beni 2 gün bekletti ilk gün ve ikinci günün aksamina kadar hafif sancilarla gecirdim aksam sıklaşan hafif sancilarla gece 3e kadar idare ettim artik gidip kac cm acilma oldugunu merak ediyordum hastaneye gittigimde 3 cm acilmam vardi.
Sonrasin da Meryem ana eli otunu zemzem suyuna koyup esim o sirada surelerden okudu ve otun acilmasini bekledik ot acildikca bi kac yudum ara ara ictim sancilarim sıklasıp fazlalasti mide bulantisi baslamisti 6.20 gibi dogum haneye gidip rutin hazirliklar yapildi acilmaya bakinca 9 cm acilmis ve sancidan duramiyordum. Tuvaletim geldigini saniyordum tuvalete gittim fakat birsey yoktu meger kizimin kafasi baski yapiyormus suyum patlayacagini hissetmistim ilk dogumumda tuvalette ikinirken suyum patlamisti kizimda patlamadi kesesiyle kafasi gelmeye basladi doktorlar o sirada keseyi patlatti bi kac ikinmada kafasi cikmisti. Kafamda yildizlar dönüyor gibiydi 😊 Biraz bekledikten sonra bi kac ikinmayla tamamen doğmuştu. 3 dk icinde dogum bitmisti. O gun en hizli olan dogum olmustu 😊 Fakat kizim suyundan yutmustu ilk basta aglamadi daha sonra cocuk doktoru kontrol edip yuttugu suyu cekince hersey yoluna girdi. Dogum sonrasi rutin kontroller yapildi. 2 gun hastanede kaldik Hersey yolundaydi sükürler olsun persembe taburcu olduk suan 7 günlük olduk 🤲 Rabbim tüm hamile annelere hayirli bi sekilde tek bi avazda kucagina almayi nasip etsin 🤲