fatmArslan06 neye göredir hareketleri bilmiyorum ama mesela bende bebekler günün %80-90 nında uyurlar anne tüm gün hareketli olduğu için. Gece oluncada hareket etmeyince bebişler uyanır hareketlenmeye başlarlarmış. Ama bizde gündüzde gecede sürekli hareketli. Bizde bi kaç güne 26 haftalık olucaz ama yerinde durmuyo. Uyudukça büyüyolar ya hani benimki de uyumadan hep hareketli diye diyorum bazen acaba iyi bişey değil mi gelişiyo mu falan saçma sorular geliyo aklıma😅