Nesityyy kesinlikle yaptır bende yaptırmama yanaydım ama 11+4 te yoğun kanama yaşadım ve doktorlar araştırdı hiç bir sebep bulamadı. İlk gebelikte. Çocuk sağlıklı değilse vücut çocuğu atmaya çalışıyormuş oda düşüğe sebep oluyormış hemen 2 Li test yaptırdım çok şükür çocukta risk çıkmadı seni korkutmak icin yazmıyorum tabi yinede yaptır sen bence canım aklında kalıcağına.