Merhaba kizlar biraz konuşmak istedim . 21 haftalık hamileyken bebeğim maalesef 17. Haftada ölmüş 5 Şubat’ta ölü doğum yaptım çok sıkıntılı günler geçirdim hala da toparlanmış değilim ama bebek cok istiyorum. Bugün günüme daha 1 hafta varken test yaptım ve ikinci çizgiyi çok silik bir şekilde gördüm ama hemen çıktı . İnşaallah hamleyimdir . Dua edin bu mübarek günlerde. Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın . Hayırlı iftarlar. 💜