Kubosunyavrusu bende ilk hamileliğimde de folik asit dışında ekstra hiç bir şey kullanmadım. Ama meyvesinden sebzesine yoğurdundan sütüne kuruyemişine etine balığına kadar yedim. 38. Haftamda 2800 gram bir oğlum oldu hem doğumum çok kolaydı, hem toplam aldığım kilo 9du. Allah’ıma şükürler olsun oğlum neredeyse hiç hastane yüzü görmedi. Şimdi 28 haftalık gebeyim yine kullanmadım , bebeğim de de bir sıkıntı olmadığına çok şükür eminim. Annelerimiz , anneannelerimiz zamanında hamile olduklarını bilip mi beslenmişler sanki , ilaç mı kullanmışlar . Çok şükür 32 yaşıma geldim daha bir yerim de çatlak bile olmadı . Şimdi ki çocuklar düz yolda yürürken bacakları kolları kırılıyor .