hamileana Çok az kaldı kavuşmaya sizde durumlar nedir arkadaşlar benim yalancı sancılarım baya arttı çok agirlaştim bir yandan bir an önce doğsa diyorum diyer taraftan da azcik tırsıyorum 🤷🤣
begum1 hamileana sancılar nasıl oluyo kuzum ne hissediyosun nası bişey oluyo benim de doğuma az kaldı sağ tarafımda keskin bi agrı oluyo yalancı sancı olabilir mi sence
Cevirmenannee hamileana 39+3üm 3cm açılmam var ama sancı yok gün aşırı hastaneye gidiyorum perşembe günü tam 40 hafta olucak ama bakalım 🤷🏻♀️ Bende azıcık tırsıyorum yaaa
Moli hamileana bende 39+3üm 4gündür 2cm acılma var ama devamı yok bu 2.gebeligim heyecanla bekliyorum 🥰
hamileana begum1 ben karnimda sertlik kasılma olarak hissediyorum canım bazende rahmimdr anlık bir sancı ağrı gibi oluyor
HilalE2020 Benim bugün 40 hafta oldu ama ne sancı ne bişey gelmeye niyeti yok 4 haftadır yalancı sancılar vardı şimdi hiçbir şey yok 🤭🤭🤭☺️